joi, 8 septembrie 2011

COMUNICAT – RASPUNS LA SCRISOAREA MINISTRULUI APARARII NATIONALE GABRIEL OPREA


COMUNICAT – RASPUNS LA SCRISOAREA
                            MINISTRULUI APARARII NATIONALE
                            GABRIEL OPREA


STIMATE DOMNULE MINISTRU


            Prezenta scrisoare nu este un raspuns la scrisoarea dumneavoastra trimisa mie personal.Nu pot sa raspund unui asa de important lider duplicitar si demagog care isi permite ca in numele unei institutii serioase precum este ARMATA ROMANIEI sa ma ‘’abureasca’’ politic, sa ma minta in fata ca mi-a majorat pensia. Cum si cu cat? Ce raspuns mi-ati dat la cererea mea din februarie 2011 cand v-am inaintat documentele ce atesta vechimea dupa ce am devenit pensionar militar (ca civil)? Dar la noua cerere din 27 iunie 2011?
            Vorbe, domnule ministru…
            Dupa ce ne-ati jignit, ne-ati facut ,,asistati si beneficiari’’, ne-ati luat gradul militar, facandu-ne civili, ne-ati aplicat cei  3R (recalculare, revizuire, retinere), poate iesim mai repede pe cale naturala din sistem.
            Cum explicati masivele angajari si activari ale supusilor politic si votarea prevederilor legii 329/2009 si 263/2010 prin care pensionarii nu mai au voie sa lucreze  decat dupa 65 de ani  (conform statisticilor rata de viata la militari in Romania este 61 de ani).
            Prin eforturile facute, nu dom’ ministru? Va si mandriti cu asta. Dar nu uitati…vine ceasul ADEVARULUI. Vine ziua platii pentru fiecare.

            Honor et patria!Vae victis!

            Presedinte B.O. F1 Deva a S.C.M.D.

                              Lt. col.(r) STURZA ALEXANDRU

Un comentariu: